.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اگر نماينده‌ ولي‌فقيه با اجراي طرحي مخالفت کند، آن طرح مشروعيت ندارد
زماني که فردي به عنوان نماينده ولي فقيه برگزيده مي‌شود، اگر افرادي از مسوولان استاني و شوراي شهر که در جايگاه نمايندگان مردم هستند، طرحي را تصويب کردند و نماينده ولي فقيه گفت من با اين طرح موافق نيستم، اين طرح مشروعيت ندارد.

امام جمعه مشهد گفت: اگر نماينده‌ ولي‌فقيه با اجراي طرحي مخالفت کند، آن طرح مشروعيت ندارد.

آيت الله سيداحمد علم‌الهدي، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته مشهد، گفت: زماني که فردي به عنوان نماينده ولي فقيه برگزيده مي‌شود، اگر افرادي از مسوولان استاني و شوراي شهر که در جايگاه نمايندگان مردم هستند، طرحي را تصويب کردند و نماينده ولي فقيه گفت من با اين طرح موافق نيستم، اين طرح مشروعيت ندارد.

وي خطاب به مسوولان گفت: خداي نکرده، دست به اجراي طرح نامشروع نزنيد.

امام جمعه مشهد افزود: اگر براي اين انقلاب جان خود را فدا کنيم، کم است و در راه خدمت به اين مردم شريف بايد تمام هستي خود را بدهيم، اما بايد توجه داشت كه در اين راه نبايد خدا را غضبناک کرد.

وي خاطرنشان کرد: اگر علما و روحانيون در راستاي گفته‌هاي ائمه(ع) و اسلام مطلبي را بگويند، قابل ترديد نيست.

حجت‌الاسلام علم‌الهدي اظهار داشت: سنگر نماز جمعه، سنگر موضع‌گيري‌هاي سياسي نيست و اگر مي‌بينيد در مقابل بعضي حرف‌هايي که از اين سنگر گفته مي‌شود، عده‌اي موضع‌گيري سياسي مي‌کنند و به مسخره مي‌گيرند، علتش آن است که از يک‌سو عده‌اي از اين افراد جزء آن کساني هستند که از آمريكا 400 ميليون دلار گرفته‌اند و وظيفه آن‌ها همين است، اما عده‌اي ديگر که واقعا بينش سياسي دارند اگر حرفي گفته مي‌شود سريع موضع‌گيري نکنند، اين گفته‌ها در باب نصحيت مردم است و اگر به مسوولان نکته‌اي گوشزد مي‌شود در باب دخالت نيست، فقط نصيحت و هدايت است.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: توجه به سيره سياسي امام باقر(ع) در کنار نمايش عظمت شخصيت ايشان، تببين کننده زندگي سياسي و اجتماعي ماست.

وي ادامه داد: جريانات سياسي غيرولايي همواره سعي داشته‌اند جريان ولايي را در اداره کشور غيرکارآمد جلوه دهند، به طوري که مي‌گويند جواني مانند اميرالمومنين(ع) براي اداره کشور کارآمد نيست.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام علم‌الهدي افزود: همه جريانات سياسي در برابر توان ولايت اين اصرار را داشتند و ما دنباله‌ي اين جريان را در انقلاب اسلامي چه پيش از پيروزي و چه بعد از پيروزي شاهد بوده‌ايم.

وي با اشاره به جريان غيرولايي بعد از پيروزي انقلاب، گفت: در شوراي انقلاب، مهندس بازرگان مي‌گويد اين شيخ‌ها اينجا چه مي‌کنند؟ در کشور قيام کرديد و انقلاب را به پيروزي رسانديد، حال برگرديد به حوزه‌هايتان و بگذاريد ما کشور را اداره کنيم.

وي با بيان اينكه جوي را به وجود آوردند که يک فرد نابغه‌ي سياسي به علت اين که عمامه به سر بود، جرات کانديدا شدن نداشت، گفت: براي اولين دوره انتخابات رياست جمهوري، دکتر بهشتي جرات کانديدا شدن نداشت و اين حق را به او نمي‌دادند و اين شد که مردم به يک عنصر پليد و از غرب برگشته اعتماد کردند و آن همه فجايع در حکومت 5/1 ساله‌ او به بار آمد.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: بني صدر، مهره‌ مزدوران در دهه آخر خرداد کنار گذاشته شد و 30 خرداد منافقين قيام مسلحانه‌ خود را اعلام کردند و اولين کسي كه حتي قبل از شهيد بهشتي، ترور كردند، وجود مبارک مقام معظم رهبري بود. آن‌ها در اين وجود مقدس چه ديدند که اول به سراغ ايشان رفتند و اگر خداي ناکرده آن ترور به موفقيت مي‌رسيد، خدا مي‌داند سرنوشت اين انقلاب بعد از امام(ره) چه مي‌شد.

حجت‌الاسلام علم‌الهدي افزود: 30 سال از اين انقلاب مي‌گذرد و در طول تاريخ، روي کره زمين قدرت مديريتي نبوده که 30 سال در برابر توطئه‌هاي استکبار بايستد و بتواند اين گونه کشور را به عظمت علمي، فن‌آوري و رشد بالاي سياسي برساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.